Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

China leverancier

  • Jeroen Hoogeveen

    China leveranciersonderzoek interessant voor de bouw.

    Idealiter werkt u samen met leveranciers die aansluiten op uw wensen en behoeften. Indien u overweegt handel te drijven met Chinese leveranciers is vooraf zekerheid gewenst over uw mogelijkheden. Een pragmatisch onderzoek brengt inzicht in uw mogelijkheden.

    12enter China kijkt met haar netwerk wat de mogelijkheden zijn voor uw organisatie om te komen tot een passend preferred suppliersship, partnersship of co-makership met een of enkele Chinese leveranciers. Hierbij wordt de techniek van vendor rating toegepast; op basis van een aantal criteria en wegingsfactoren wordt een leverancierskeuze voorbereid. Daarbij reikt 12enter China u aanknopingspunten aan om eventuele kwesties die zich kunnen voordoen, vroegtijdig te ondervangen. Een systematische aanpak van leveranciersselectie vergroot in beginsel niet alleen de professionalisering van uw inkoopzijde, het vergroot uiteindelijk ook uw kansen op succes.

    De ondernemersgeest en het netwerk maken veel mogelijk. 12enter China ziet het als een uitdaging om u in contact te brengen met geschikte Chinese leveranciers/producenten of handelspartners. Als onafhankelijke partner denkt zij met u mee. 12enter China gaat graag de uitdaging aan om uw organisatie succesvol te laten opereren op de Chinese markt.

    Resultaat

    Een onafhankelijke blik kan u helpen bij het aanbrengen van structuur in uw inkoopzijde en daarmee de kans op succes vergroten. U krijgt een bondig rapport met daarin een heldere ordening welke potentiele leveranciers voor u interessant zijn. U krijgt de voors en tegens per leverancier inzichtelijk. Dit geeft u een goed fundament bij de beslissing om over te gaan tot preferred suppliersship, partnersship of co-makership met een of enkele Chinese leveranciers.

    Zie ook: http://www.12enter.com/china_leveranciersonderzoek.html

  • Maartje v/d Jagt

    Goedemiddag,

    ik schrijf u want ik zoek een chinese leverancier van het merk Yamaha, want wij zijn op zoek naar scooters; Tmax Yamaha 499cc.

    Ik zou u erg dankbaar zijn als u me kunt helpen.

    Maartje

    Trading Confidence

    8, rue des Moulins à Huile

    34300 Agde

    France

    +33 (0) 4 67 00 10 34